- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň: Administrativní podpora obchodního oddělení,
komunikace s odběrateli v AJ,
Zpracování nabídek dodavatelů/ poptávek partnerů.
Logistika a expedice zboží EU a svět – ideálně znalost exportních řízení
Vyřizování korespondence ohledně etiket a jejich zadávání do tisku.
Podpora obchodního týmu.
Čtení a psaní emailů v angličtině – základní odpovědi a zpětné vazby na komunikaci ohledně vzorků a etiket.
Zasílání vzorků a administrativa s tím spojená.
Vyhledávání hotelů a vhodných letů na výstavy.
Zadávání a komunikace objednávek do skladu
Práci v příjemném a klidném prostředí, přátelský kolektiv.
Práci na plný úvazek
Dobré komunikační schopnosti v českém jazyce a v AJ (písemné i ústní)
Prokazatelné zkušenosti z administrativní praxe (obchodní asistentka, back office apod.)
Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC.
Zaměstnanecké výhody: pracovní telefon a PC, příspěvek na stravu
kontakt:e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?