- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Požadavky pro uchazeče:
o minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, výhodou vzdělání technického směru,
o výhodou orientace a znalost čtení technických/stavebních dokumentací; obecná znalost smluvních vztahů dle „občanského zákoníku“,
o vítány zkušenosti v oblasti správy majetku, zajišťování oprav, uzavírání smluvních vztahů apod.,
o schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání,
o výborná znalost práce na PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
o dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost,
o podmínkou řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka.
Charakteristika vykonávaných činností:
o komplexní zajištění oprav v rámci bytového fondu MO Střekov (drobné opravy v bytech, případně rekonstrukce volných bytů; zajištění údržby a oprav společných prostor bytových domů), včetně evidence oprav,
o komplexní zajištění oprav v rámci nebytového fondu MO Střekov – komerční prostory (drobné opravy a případné rekonstrukce prostor),
o zajištění kompletní agendy revizí dle platné legislativy, spolupráce s osobou odpovědnou v oblasti požární ochrany a BOZP,
o komplexní zajištění agendy smluvních vztahů k nájmům bytů a nebytových prostor; příprava výměrů nájemného a zálohových plateb; zpracování ročního vyúčtování zálohových plateb,
o komunikace s externími dodavateli služeb.
Výhody: účast na akreditovaných odborných kurzech a školeních, zaměstnanecké benefity
Ínformace na úřední desce MO Střekov

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.