- 40 000 Kč
- Plný úvazek
Máte vzdělání v elektrotechnickém oboru a hledáte stabilní zaměstnání? Připojte se k našemu týmu a podílejte se na zajištění bezproblémového provozu elektro zařízení a moderních technologií.
Co bude vaší hlavní náplní práce?
Vedení menší skupiny zaměstnanců z oblasti elektroúdržby.
Organizace údržby strojů s důrazem na preventivní kontroly elektrických zařízení.
Zajištění bezporuchového chodu a technické funkčnosti elektroinstalací a nízkonapěťových rozvoden.
Kontrola a zajištění plnění termínů revizí elektro zařízení.
Komunikace s dodavateli, servisními techniky a revizními techniky.
Objednávání elektro materiálu a náhradních dílů.
Správa provozní dokumentace a reporting výsledků své činnosti.
Instalace a údržba nových elektrických zařízení a technologií.
Vzdělání elektrotechnického směru.
Platná zkouška odborné způsobilosti dle § 6 do 35 kV (nařízení vlády 194/2022).
Znalost elektrotechnických předpisů a základní orientaci v oborových normách.
Praxe na podobné pozici a zkušenost s řízením technických projektů výhodou.
Manuální zručnost a schopnost diagnostikovat i odstranit elektrické závady.
Řidičský průkaz sk. B.
Základní znalost práce s PC (MS Word, Excel, Outlook).
Zkušenosti s vedením menšího týmu a koordinací práce.
Spolehlivost, důslednost, proaktivní přístup a schopnost zvládat krizové situace.
Pracovní smlouvu přímo do kmene společnosti.
Stabilní zaměstnání u společnosti s dlouholetou tradicí.
5 týdnů dovolené na zajištění kvalitního odpočinku.
Závodní stravování s příspěvkem, během sezóny včetně zajištění večeří.
Benefity ve formě vitamínových doplňků během náročných sezón.
Standardizovaná pracovní výbava, včetně praní a údržby oděvů.
Uzavřené parkoviště v areálu společnosti.
Možnost odborného rozvoje a kariérního růstu – podpoříme vás při zvyšování kvalifikace.
Mimo sezónu: jednosměnný provoz (Po – Pá, 6:00 – 14:30).
V sezóně: 12hodinové směny v nepřetržitém režimu.
Pokud se chcete stát součástí našeho týmu, neváhejte a zašlete svůj životopis ještě dnes!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.