- Plný úvazek
Pracoviště: Dolní hejčínská č.p. 47/25, Olomouc.
Nabízíme pozici asistenta/asistentky s možností volitelného časového rozsahu. Běžné činnosti pro asistentku obchodu jsou realizace oslovovacích telefonátů do firem, podpora ostatních pracovníků ve věci zajištění drobných kancelářských úkonů (udělat kopii dokumentu, najít smlouvu, vyzvednout/poslat balíček, zajistit tisk letáků, nabalit letáky, poslat letáky), připravit a uklidit jednačku po jednání, umýt hrnky. Možný posun do role asistenta/ky ředitele (po zapracování, v případě nadání a organizačního talentu). Možný posun do obchodní role (v případě zájmu, nadání a výsledků). Možný kariérní růst.
Požadujeme:
- Spolehlivost
- Pečlivost
- Důslednost
- Organizační nadání až talent (v roli asistenty ředitele – očekává se, že svěřený úkol či činnost není potřeba asistentce připomínat. Organizace firemních porad, lidí na poradách, zápisů z porad, práce se zápisy (úkoly, jejich plnění, agenda s tím spojená))
- Výborný psaný i mluvený projev
- Inteligenci
- ŘP s praxí (v případě full time a využívání firemního auta)
Nabízíme:
- Zázemí Olomoucké firmy, která je na trhu přes 15 let, má cca ke stovce zákazníků, kolem 15ti zaměstnanců, silnou kulturu, výrazný pro zákaznický přístup a staví na principech týmové spolupráce.
- Možnost vybudovat si své portfolio zákazníků, možnost ovlivnit procesy, možnost podílet se na týmových změnách, úpravách interních systémů, rozvoji svém i firmy.
- Lidský přístup – máme pravidla, systémy, chceme výsledky, ale jsme lidi. Máme malé děti, manželky a manžely, koníčky. Máme pochopení, když na druhé straně je odpovědnost, výsledky a prima spolupráce.
- Zapálené lidi v týmu. Chceme se rozvíjet, chceme být lepšími – můžete nám s tím pomoci.
- Vysokou firemní kulturu a týmovou spolupráci.
- Odměny a benefity dle užitečnosti a výsledků.
- Skvělé zákazníky, kteří ocení akceschopnost, rozvoj a proaktivní přístup.
- Vynikající kávu přímo z kávovaru.
Kontakt je možný POUZE emailem.