- 46 314 Kč
- Plný úvazek

Požadavky: min. SŠ vzdělání, znalosti v oblasti mzdové a daňové problematiky, schopnost rychlé orientace ve mzdových zákonech a předpisech, uživatelská znalost práce na PC (MS Office),
smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost.
Výhodou: zkušenosti s prací na obdobné pozici, základní orientace v pracovně-právní legislativě.
Náplň práce: zpracování mzdové agendy vč. výpočtu daní, odvodů sociálního a zdravotního pojištění, srážek z mezd, nemocenských dávek, komunikace a spolupráce s orgány státní správy.
Mzdové podmínky dle platného Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy s výhledem navýšení formou přidělení osobního ohodnocení po uplynutí tříměsíční zkušební doby a případně dalších motivačních odměn.
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Kontaktní pracovník:
Lenka Cermanvá, DiS. – personální oddělení
Tel.: zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes
Strukturovaný životopis, motivační dopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte poštou nebo doručte osobně na adresu: Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Ing. Lenka Vlčková – tajemnice, Akademika Heyrovského 1203, 500 05 Hradec Králové, příp. zašlete emailem, a to nejpozději
do 22. 2. 2022.
Obálku označte slovy: „VŘ-admin. pracovník/ce PaM“
Souhlas se zpracováním osobních údajů naleznete na www.faf.cuni.cz – úřední deska.
Nabízíme: práci pro prestižní vzdělávací a vědeckou instituci Univerzity Karlovy,
pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za dlouhodobou nemoc), 5 týdnů dovolené za rok + 5 dnů osobního rozvoje, zvýhodněné volání pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
příspěvek na stravování, ČSOB motivační program (balíček nadstandardních výhod pro všechny zaměstnance), benefity UK (slevy a výhody pro zaměstnance UK u externích subjektů).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?