- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

ÚČETNÍ, MZDOVÁ ÚČETNÍ, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI
Předpokládaný nástup je 1.4.2017, dle dohody možno termín posunout.
Požadujeme: min. vzdělání SŠ s maturitou, ekonomického zaměření, praxe v účetnictví neziskových nebo výdělečných organizací, znalost pravidel pro účtování a účetních postupů, znalost pravidel pro mzdové účetnictví, znalost účetní, mzdové a daňové legislativy, znalost práce na PC (účetní SW Pohoda, SW KS mzdy, Windows + kancelářské aplikace Word, Excel, internet), bezúhonnost, schopnost samostatné práce a ochota dále se vzdělávat.
Náplň práce: spočívá především ve vedení účetnictví organizace, realizace plateb, vedení mzdového účetnictví, vyplácení mezd, zpracování a podání daňových přiznání. Dále vyřizování pošty a výkonu souvisejících administrativních prací.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené
První kontakt: telefonicky na čísle: zobrazit tel. číslo , zaslání motivačního dopisu a životopisu do 13. 3. 2017 na e-mail: e-mail přes , do předmětu zprávy uveďte: „Výběrové řízení – účetní, administrativa“ nebo poštou na adresu: Elim Vsetín, o.p.s., Smetanova 1484, 755 01 Vsetín, označení obálky „VŘ – účetní, administrativa“. Vstupní pohovor spojený s vypracováním písemného dotazníku. K účasti na vstupním pohovoru budou vybraní zájemci informováni e-mailem. Předběžný termín vstupního pohovoru dne 16. 3. 2017.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?