- 29 140 – 30 140 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hlavní náplní práce je telefonická komunikace se zákazníky, zadávání objednávek do PC, administrativa objednávek, komunikace s obchodním a výrobním oddělením
Požadujeme: znalost práce na PC, příjemné vystupování, komunikativnost
Pracovní doba: 2 směny 6:00 – 14:30 hod., 10:30 – 19:00 hod. (střídá se pracovní týden neděle – čtvrtek a pondělí – pátek)
Nabízíme: mzdu při nástupu 16500,– Kč, po zapracování 18000,–Kč
Přihlášky do výběrového řízení formou písemného životopisu zašlete na email: e-mail přes .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.