- 32 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Blanická č.p. 917/19, 779 00 Olomouc 9.
Pracovní náplň: zajišťuje úkoly investiční výstavby, přípravu stavebních projektů, správu, údržbu a provoz objektů, připravuje podklady pro zadávání veřejných zakázek, provádí kontrolu podkladů k fakturaci a další činnosti související s přijatými účetními doklady, zajišťuje a eviduje provádění revizí a porevizních oprav určených technických zařízení, zodpovídá za rozsah výstavby nebo rekonstrukce, podílí se na projednávání návrhů a následně konečné podoby projektové dokumentace, zajišťuje úkoly související s vypořádáním nemovitého majetku investiční povahy.
Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání se zaměřením na stavitelství, dobré komunikační a organizační schopnosti, znalost práce na PC, řidičské oprávnění skupiny B, samostatnost a zodpovědnost, orientace v oblasti investic a veřejných zakázek, znalost předpisů v souvislosti s hospodařením s majetkem státu, trestní bezúhonnost
Zam. výhody:
Po zapracování přiznání osobního příplatky, výkonnostní / cílové odměny, pružná pracovní doba (vyrovnávací období 1 kalendářní měsíc), 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného volna, stravenky v hodnotě 70,–Kč (příspěvek zaměstnavatele činí 36,–Kč), osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.), příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP), dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních), Multisport karta (dle zájmu zaměstnance, v případě zájmu využití hradí zaměstnanec paušální cenu 600,–Kč/
měsíc), (více info k tomuto benefitu https://multisport.cz/), interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení, …)
Kontakt je možný POUZE telefonicky od 8:00 – 14:00 hod. nebo emailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.