Správce informačních tecchnologií a komunikačních technologií

Zábřeh
25.280 – 37.170 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění.
Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody
Předpoklady pro podání přihlášky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu

nebo
střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru informačních a komunikačních technologií, technickém či ekonomickém

  • občanská a morální bezúhonnost

Požadavky pro podání přihlášky:

  • praxe v oboru informatiky výhodou
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
  • výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost, schopnost týmové práce
  • vhodné i pro absolventy

Hlavní zaměření činnosti:

  • zajišťování správy informačních a komunikačních systémů
  • zajišťování podpory uživatelům
  • správa systému, síťového prostředí a bezpečnostních technologií

Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz)

  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, e-mail
  • datum a podpis

K přihlášce doložte:

  • strukturovaný životopis
  • výpis z rejstříku trestů – originál (ne starší než 3 měsíce)
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • můžete připojit i svou aktuální osobní fotografii

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost dalšího vzdělávání včetně výuky cizích jazyků
  • 5 dnů indispozičního volna

Místo výkonu práce: Zábřeh
Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky:

  • poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky „NEOTEVÍRAT – PVŘ – pracovník Odboru informatiky“ (s termínem doručení nejpozději dne 09.12.2024 nebo
  • osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením „NEOTEVÍRAT – PVŘ – pracovník Odboru informatiky“ nejpozději do 09.12.2024 do 17:00 hodin.

Bližší informace k pozici podá Bc. Veronika Kašparová, Odbor informatiky MěÚ Zábřeh, tel: zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.
Kontakt: tel. Po-Pá od 8–11.30 hodin

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Vyšší policejní škola a Střední policejní škola Ministerstva vnitra v Praze | Vyšší policejní škola a… | Hrdlořezy, Praha Hrdlořezy, Praha
  • 29 220 – 45 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října
Cesta životem bez bariér, z.s. | Cesta životem bez bariér, z.s. | Kutná Hora Kutná Hora
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. prosince
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Třeboň Třeboň
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

aktuální bezpečnost na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT