- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Náplň práce: zajišťuje zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, agendu související s evidencí a dokumentací k veřejným zakázkám, programovému financování, centrálním zakázkám, dotacím EU a vyřazování majetku (platové zařazení: 11. platová třída, nástup dohodou)
Požadavky na uchazeče:
vzdělání vysokoškolské minimálně v bakalářském studijním programu ekonomického nebo právního směru, výhodou praktické zkušenosti v oblasti strukturálních fondů EU, veřejných zakázek, vyřazování majetku, výhodou zkušenosti s programem EKIS – SAP, NEN (národní elektronický nástroj), uživatelská znalost práce na PC (MS Office), ŘP sk. B, pečlivost, samostatnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, ochota k odbornému vzdělávání
schopnost týmové spolupráce
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno a příjmení uchazeče
" datum a místo narození
" státní příslušnost a místo trvalého pobytu
" číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu
" kontaktní telefon a email
" datum a podpis zájemce
" výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (dočasně lze nahradit čestným prohlášením)
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
" strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede zejména údaje o vzdělání a o dosavadních zaměstnáních
Přihlášku do pracovního poměru vč. výše uvedených dokladů doručte písemně na adresu HZS Královéhradeckého kraje, nábř. U Přívozu 122/4, 500 03 Hradec Králové nebo na e-mail e-mail přes do 31. srpna 2023.
Případné další informace podá Ing. Petr Malina, náměstek ředitele pro ekonomiku, na tel.: zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit uvedené výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
V souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.