Organizuje, řídí a kontroluje práci podřízených zaměstnanců (domovník a uklízečka).
Organizuje komplexní zabezpečení chodu technického úseku.
Plánuje a zajišťuje směny podřízených zaměstnanců.
Zpracovává pravidelné objednávky čistících a mycích prostředků.
Plánuje zajištění prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vede o tomto záznamy a řádnou dokumentaci.
Podává návrhy na provádění oprav a údržby majetku a poté zajišťuje jejich realizaci.
Zajíšťíuje provoz autodopravy, včetně servisních prohlídek a kontroly vedení kniha jízd.
Školí nové zaměstnance v oblasti BOZP a PO.
Spolupracuje s externisty ( poradenství / konzultace / referentské zkoušky ).
Zpracovává statistické výkazy pro spolupracující organizace.
Sleduje novely zákoníku a vyhlášek.
Spolupracuje s ostatními útvary v organizaci.
Požadujeme:
- čistý trestní rejstřík
- komunikační dovednosti, schopnost pracovat samostatně, iniciativně a v týmu
- spolehlivost, pečlivost, důslednost a kreativní myšlení
- Uživatelskou znalost PC (MS Office)
Zasláním životopisu uchazeč bere na vědomí, že správce bude pro potřeby výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR), dále zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány. (nebude-li udělen souhlas se zařazením do databáze uchazečů o zaměstnání v organizaci)



