- 40 600 – 45 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost PROMA REHA, s.r.o., český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu pro výrobní závod v Meziměstí – zaměstnance na pozici „VEDOUCÍ NÁKUPU – STRATEGICKÝ / STRATEGICKÁ NÁKUPČÍ“.
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned.
Náplň práce: strategické plánování nákupu; vyhledávání úspor a optimalizace nákupních procesů; zodpovídat za sklad materiálů a obalů, řízení a optimalizace skladových zásob; sledovat průběh a plnění dodávek ze strany dodavatele – operativně řídit objednávky – vystavovat objednávky/potvrzení dodání/sledovat termíny/kontrola faktur; vyhledávat a aktivně udržovat dlouhodobé vztahy s dodavateli; včasně zajišťovat dodávky do výroby, v maximální možné míře eliminovat rizika ohrožení výroby; sledovat nákladovost a optimalizovat náklady, analyzovat a realizovat nová úsporní opatření; vyjednávat smluvní podmínky; občasné služební cesty; reporting výsledků.
Požadavky: SŠ / VŠ – technický obor výhodou; znalosti v oblasti strategického nákupu a skladového hospodaření ve výrobní nebo strojírenské společnosti; zkušenosti s nákupem technických produktů; schopnost vést a organizovat tým zaměstnanců, logicky myslet a rozvíjet; pokročilá znalost AJ – komunikace se zahraničními dodavateli; znalost práce na PC /MS Office/; vyjednávací a komunikační schopnosti, flexibilita; řidičský průkaz sk. B; výhodou – znalost celního řízení, zkušenosti s IS Helios iNuvio, znalost polského jazyka..
Zaměstnavatel nabízí: zajímavou a odpovědnou práci v prostředí stabilní české společnosti, práci v příjemném kolektivu, možnost osobnostního a profesního rozvoje, odpovídající finanční ohodnocení a bonusy závislé na Vašich výsledcích a plnění cílů.
V případě zájmu o uvedenou pracovní pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: e-mail přes , tel. kontakt: zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.