- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Budete realizovat nákup komponent od českých dodavatelů, tyto komponenty mohou být později vyráběny v závodu v ČR, budete vyhledávat dodavatele povrchových úprav – tepelné zpracování, pokovování, lakování, nakupovat spotřební materiál, analyzovat náklady pro identifikaci úspor materiálových nákladů a zajišťovat případné dodávky dílů pro další společnosti skupiny.
Mezi Vaše základní zodpovědnosti bude patřit zejména vyhledávání vhodných dodavatelů komponent a služeb dle výše uvedené náplně práce, zajištění komunikace s dodavateli komponent a služeb (ve vazbě na dodržení specifikací – výkresy, interní specifikace, atd.), zajištění dopravy dílů mezi závody v UK a v CZ, schvalování vzorků komponent. Dále budete řešit a vyjasňovat technické problémy, navrhovat změny technických specifikací a alternativních materiálů a změny výkresů. Dále budete řešit a kontrolovat dodavatelské faktury, řešit případné neshody.
Pracovní pozice je vhodná pro aktivního uchazeče, který má ideálně dvouletou odbornou zkušenost z oblasti strategického nákupu.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání – ideálně technik a cca 2 roky odborné praxe v oblasti nákupu
dobrou znalost AJ při každodenním využití
dobrou znalost práce s PC – MS Office, internet
znalost práce s technickými výkresy a technických standartů
ŘP sk. B
Zaměstnavatel nabízí
zaměstnání u stabilní, rozvíjející se společnosti
zajímavou a různorodou práci v moderním pracovním prostředí
možnost dalšího profesního a jazykovéhovzdělávání
závodní stravování s příspěvkem 50%
příspěvek na dopravu
zajímavé finanční ohodnocení
týden dovolené navíc
po dvouletém PP příspěvek na penzijní či životní pojištění
Info o zaměstnavateli
Světový výrobce prestižních strojírenských kontrolních systémů pro textilní, farmaceutický aj. průmysl, který sídlí cca 15 km od Plzně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?