- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Žďár nad Sázavou
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: motivující
Pro našeho klienta, ryze českou strojírenskou společnost s dlouholetou tradicí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Strategický nákupčí.
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
vyhledávání a rozvoj nových dodavatelů
vedení projektů v oblasti strategického nákupu
jednání o smluvních podmínkách s dodavateli
spolupráce s obchodními týmy
aktivní účast v projektových týmech
návštěvy a audity u tuzemských i zahraničních dodavatelů
sledování změn a nových trendů na trhu
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání v ideálně oblasti strojírenství
má zkušenosti v oboru nákupu ve výrobní společnosti – ideálně v oblasti těžkých kovů, oceli apod.
bude schopen samostatně vést obchodní jednání, a to i v anglickém, popř. německém jazyce
je flexibilní, schopný pružně reagovat na vzniklé situace
dokáže pracovat samostatně a odpovědně, zvládne i vysoké pracovní nasazení
je ochotný dále se odborně vzdělávat
má řidičský průkaz skupiny B a je aktivní řidič
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?
možnosti dalšího profesního vzdělávání
motivující mzdové ohodnocení, notebook a mobilní telefon
příspěvek na penzijní připojištění
práce na plný úvazek, pět týdnů dovolené
místo výkonu práce ve Žďáru nad Sázavou
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ivana Pitrušková Gregovská – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?