Strategický nákup

Planá nad Lužnicí
25.000 – 35.000 Kč

Co bude Vaší hlavní náplní práce

  • spolupráce s významnými i zahraničními dodavateli
  • vytváření a implementace strategie nákupu v přidělených komoditách včetně následného zajištění dodávek
  • optimalizace cen a nákupních podmínek, pravidelná aktualizace dat v SAP
  • spolupráce s dodavateli při optimalizaci výroby
  • výběr dodavatelů a organizování výběrových řízení, audity
  • pravidelný reporting

Měl/a byste mít

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • aktivní znalost AJ výhodou
  • znalost nákupních praktik a metod výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B
  • výbornou znalost práce na PC
  • spolehlivost, samostatnost, schopnost týmové práce
  • dobré komunikační a analytické schopnosti
  • orientaci na výsledek

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • nástupní mzdu od 25000 Kč až 35000 Kč plus bonusové ohodnocení
  • samostatnou, zodpovědnou práci u stabilního zaměstnavatele
  • skvělý tým a spolupráci s kolegy
  • tvůrčí práci a prostor pro seberealizaci

Zaměstnanecké výhody: zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné píslušníky, stravenkový paušál.

Kontakt: emailem, telefonicky.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT