- Plný úvazek

Pro našeho klienta, významného dovozce a distributora trvanlivého pečiva a cukrovinek, hledáme do týmu SENIOR KEY ACCOUNT MANAGERA.
Co Vás na této pozici čeká:
Udržování a rozvoj dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky s maximálním využitím jejich potenciálu.
Analyzování trhu a identifikace nových zákazníků.
Tvorba a implementace strategických plánů.
Kontrola ziskovosti svěřených zákazníků.
Vyjednávání obchodních podmínek spolupráce se zákazníky.
Plánování prodeje, promočních akcí a vyjednávání speciálních akcí ve spolupráci s marketingovým a obchodním týmem.
Sledování trendů v daném oboru a analyzování konkurence.
Monitoring průběhu a dodržování sjednaných prodejních aktivit i v terénu.
Co se od Vás očekává:
Alespoň středoškolské vzdělání.
Zkušenosti na pozici Senior Key Account Managera alespoň 3 roky podmínkou.
Schopnost efektivně komunikovat s různými typy zákazníků, rozumět jejich potřebám a jasně prezentovat nabídky.
Silná orientace na zákazníka.
Velmi dobré vyjednávací schopnosti.
Schopnost plánovat dlouhodobé strategie pro rozvoj vztahů s klíčovými klienty.
Týmovost.
Flexibilita.
Dobrá orientace na trhu.
Analytické myšlení.
Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni.
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
Benefity, které Vám nabízíme:
25 dnů dovolené.
Flexibilní pracovní doba s možností home office.
Pracovní smlouva na dobu neurčitou od začátku pracovního poměru.
Možnost podílet se na budování značky produktů zaměstnavatele.
Příjemné a moderní pracovní prostředí.
Práce v přátelském a profesionálním kolektivu.
Služební vůz i pro soukromé účely.
Občerstvení na pracovišti.
Jazykové kurzy s rodilým mluvčím a další možnost vzdělávání se v oboru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?