- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Obor školního vzdělání: ekonomický.
Pracovní náplň: koordinuje a usměrňuje sociální politiku v samostatné působnosti Jihočeského kraje v souvislosti se zřizováním, řízením a metodickým vedením příspěvkových organizací (PO) v sociální oblasti, včetně poradenské a konzultační činnosti. Koordinuje účetní uzávěrky rezortu soc. služeb u PO, včetně analytických a metodických prací spojených s konsolidací dat. Provádí metodickou a konzultační činnost v oblasti ekonomiky a účetnictví pro příspěvkové organizace zřizované krajem v soc. oblasti. Vykonává činnosti související s dotační politikou v sociálních službách, včetně kontrolní činnosti ve specializované oblasti využití přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu u poskytovatelů sociálních služeb v územní působnosti kraje. Vykonává činnosti související s personálními změnami PO. Ve spolupráci s PO posuzuje plány pořízení investic, odpisové plány vč. změn, zřizovací listiny a jejich dodatky a změnami kapacit v PO kraje v soc. oblasti. V gesci oddělení zpracovává materiál týkající se hospodaření PO kraje v soc. oblasti do orgánů kraje- rady kraje, zastupitelstva, výborů a komisí. Kontroluje oblast, která se zabývá konkrétním plánováním a dodržováním plánů investic v daném roce u PO kraje v soc. oblasti. Koordinuje a usměrňuje finanční a rozpočtovou politiku v soc. oblasti v samostatné působnosti Jihočeského kraje. Spolupracuje s příslušným ministerstvem ve věci dotačního řízení dle zákona o soc. službách.
Další znalosti: problematika financování sociálních služeb, zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, zákon č. 255/2012 Sb., kontrolní řád, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 218/2000 Sb., rozpočtová pravidla, vyhláška č. 410/2009 Sb., české účetní standardy, zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; orientace v legislativě pro soc. oblast, ve financ. JČK; orientace v dotačních titulech EU pro soc. oblast; praxe ve veřejné správě. Ovládání PC (MS Office); komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni; ovládání vedení dialogu, schopnost věcné argumentace a zvládání námitek; zkušenosti s tvorbou metodických a koncepčních materiálů; předpoklady k týmové práci; profesionalita, samostatnost a odpovědný přístup k práci; ochota přijímat mimořádné pracovní úkoly, psychická odolnost. Řidičské oprávnění skupiny B podmínkou.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní placeného zdravotního volna (SICK DAY); osobní ohodnocení dle dosažené praxe a výkonu; příspěvek na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky; příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření; karta Benefit Plus vč. stravenkového systému; možnosti vzdělávání.
Termín a způsob zaslání přihlášky: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, odbor kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 30. 9. 2022.
Přihláška je ke stažení na: https://www.kraj-jihocesky.cz/volna-mista-vyberova-rizeni
Přílohy přihlášky jsou: 1. životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, dále o dovednostech týkajících se správních činností, 2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), 3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, 4.písemný návrh koncepce a rozvoje oddělení kontroly a financování (v rozsahu max. 2 – 3 strany A4).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.