- 30 000 – 34 999 Kč
- Plný úvazek
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Obor školního vzdělání: ekonomický.
Pracovní náplň: koordinuje a usměrňuje sociální politiku v samostatné působnosti Jihočeského kraje v souvislosti se zřizováním, řízením a metodickým vedením příspěvkových organizací (PO) v sociální oblasti, včetně poradenské a konzultační činnosti. Koordinuje účetní uzávěrky rezortu soc. služeb u PO, včetně analytických a metodických prací spojených s konsolidací dat. Provádí metodickou a konzultační činnost v oblasti ekonomiky a účetnictví pro příspěvkové organizace zřizované krajem v soc. oblasti. Vykonává činnosti související s dotační politikou v sociálních službách, včetně kontrolní činnosti ve specializované oblasti využití přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu u poskytovatelů sociálních služeb v územní působnosti kraje. Vykonává činnosti související s personálními změnami PO. Ve spolupráci s PO posuzuje plány pořízení investic, odpisové plány vč. změn, zřizovací listiny a jejich dodatky a změnami kapacit v PO kraje v soc. oblasti. V gesci oddělení zpracovává materiál týkající se hospodaření PO kraje v soc. oblasti do orgánů kraje- rady kraje, zastupitelstva, výborů a komisí. Kontroluje oblast, která se zabývá konkrétním plánováním a dodržováním plánů investic v daném roce u PO kraje v soc. oblasti. Koordinuje a usměrňuje finanční a rozpočtovou politiku v soc. oblasti v samostatné působnosti Jihočeského kraje. Spolupracuje s příslušným ministerstvem ve věci dotačního řízení dle zákona o soc. službách.
Další znalosti: problematika financování sociálních služeb, zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, zákon č. 255/2012 Sb., kontrolní řád, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 218/2000 Sb., rozpočtová pravidla, vyhláška č. 410/2009 Sb., české účetní standardy, zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; orientace v legislativě pro soc. oblast, ve financ. JČK; orientace v dotačních titulech EU pro soc. oblast; praxe ve veřejné správě. Ovládání PC (MS Office); komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni; ovládání vedení dialogu, schopnost věcné argumentace a zvládání námitek; zkušenosti s tvorbou metodických a koncepčních materiálů; předpoklady k týmové práci; profesionalita, samostatnost a odpovědný přístup k práci; ochota přijímat mimořádné pracovní úkoly, psychická odolnost. Řidičské oprávnění skupiny B podmínkou.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní placeného zdravotního volna (SICK DAY); osobní ohodnocení dle dosažené praxe a výkonu; příspěvek na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky; příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření; karta Benefit Plus vč. stravenkového systému; možnosti vzdělávání.
Termín a způsob zaslání přihlášky: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, odbor kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 30. 9. 2022.
Přihláška je ke stažení na: https://www.kraj-jihocesky.cz/volna-mista-vyberova-rizeni
Přílohy přihlášky jsou: 1. životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, dále o dovednostech týkajících se správních činností, 2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), 3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, 4.písemný návrh koncepce a rozvoje oddělení kontroly a financování (v rozsahu max. 2 – 3 strany A4).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.