- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy

Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Obor školního vzdělání: ekonomický.
Pracovní náplň: koordinuje a usměrňuje sociální politiku v samostatné působnosti Jihočeského kraje v souvislosti se zřizováním, řízením a metodickým vedením příspěvkových organizací (PO) v sociální oblasti, včetně poradenské a konzultační činnosti. Koordinuje účetní uzávěrky rezortu soc. služeb u PO, včetně analytických a metodických prací spojených s konsolidací dat. Provádí metodickou a konzultační činnost v oblasti ekonomiky a účetnictví pro příspěvkové organizace zřizované krajem v soc. oblasti. Vykonává činnosti související s dotační politikou v sociálních službách, včetně kontrolní činnosti ve specializované oblasti využití přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu u poskytovatelů sociálních služeb v územní působnosti kraje. Vykonává činnosti související s personálními změnami PO. Ve spolupráci s PO posuzuje plány pořízení investic, odpisové plány vč. změn, zřizovací listiny a jejich dodatky a změnami kapacit v PO kraje v soc. oblasti. V gesci oddělení zpracovává materiál týkající se hospodaření PO kraje v soc. oblasti do orgánů kraje- rady kraje, zastupitelstva, výborů a komisí. Kontroluje oblast, která se zabývá konkrétním plánováním a dodržováním plánů investic v daném roce u PO kraje v soc. oblasti. Koordinuje a usměrňuje finanční a rozpočtovou politiku v soc. oblasti v samostatné působnosti Jihočeského kraje. Spolupracuje s příslušným ministerstvem ve věci dotačního řízení dle zákona o soc. službách.
Další znalosti: problematika financování sociálních služeb, zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, zákon č. 255/2012 Sb., kontrolní řád, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 218/2000 Sb., rozpočtová pravidla, vyhláška č. 410/2009 Sb., české účetní standardy, zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; orientace v legislativě pro soc. oblast, ve financ. JČK; orientace v dotačních titulech EU pro soc. oblast; praxe ve veřejné správě. Ovládání PC (MS Office); komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni; ovládání vedení dialogu, schopnost věcné argumentace a zvládání námitek; zkušenosti s tvorbou metodických a koncepčních materiálů; předpoklady k týmové práci; profesionalita, samostatnost a odpovědný přístup k práci; ochota přijímat mimořádné pracovní úkoly, psychická odolnost. Řidičské oprávnění skupiny B podmínkou.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní placeného zdravotního volna (SICK DAY); osobní ohodnocení dle dosažené praxe a výkonu; příspěvek na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky; příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření; karta Benefit Plus vč. stravenkového systému; možnosti vzdělávání.
Termín a způsob zaslání přihlášky: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, odbor kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 30. 9. 2022.
Přihláška je ke stažení na: https://www.kraj-jihocesky.cz/volna-mista-vyberova-rizeni
Přílohy přihlášky jsou: 1. životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, dále o dovednostech týkajících se správních činností, 2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), 3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, 4.písemný návrh koncepce a rozvoje oddělení kontroly a financování (v rozsahu max. 2 – 3 strany A4).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?