- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Petra Bezruče 730, 351 37 Luby u Chebu. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení: 40.000,– Kč až 70.000,– Kč (upřesnění mzdy při osobním jednání). Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz). Náplň práce: celkové řízení výrobních aktivit závodu s cca 55 výrobními zaměstnanci ve spolupráci se 3 mistry, zajištění souvislého provozu výroby společnosti, organizace práce podřízených, jejich motivace a přímé vedení, stanovení výrobních cílů a strategie pro jejich sledování a plnění, prosazování kvality vyráběných hudebních nástrojů, zlepšování efektivity výroby, vyhledávání možnosti úspor, úzká spolupráce s generálním ředitelem a řediteli jednotlivých úseků, rozvoj společnosti a firemní kultury. Požadujeme: vzdělání technického směru, znalost výroby hudebních nástrojů zásadní výhodou (nikoliv podmínkou při prokazování velmi dobrých zkušeností s řízením výroby obdobné velikosti), víceleté zkušenosti na pozici „vedoucí výrobní manažer/ka“, výborné manažerské a organizační dovednosti, strategické myšlení, silná orientace na výsledek, samostatnost, schopnost a ochota řešit problémy, odolnost vůči stresu, silná osobnost, řidičský průkaz sk. B, výborná znalost práce na PC (zejména MS Office), znalost AJ nebo NJ výhodou. Nabízíme: práce v tradiční české firmě s dlouholetou historií, kompletní proškolení, flexibilní pracovní doba, možnost seberealizace/realizace vlastních nápadů, odpovídající finanční ohodnocení, účast na firemních akcích, služební mobilní telefon a notebook, 5 týdnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 6:00–14:40 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (8:00–14:00 h).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?