Bližší informace:
tajemnice MÚ Jesenice, Mgr.Hana Haubertová MPA, tel.: zobrazit tel. číslo nebo email e-mail přes odpovědní formulář
Upřesňující informace: NOVÉ ZŘÍZENÁ ORGANIZACE
Hlavní náplň činnosti:
- řízení nové příspěvkové organizace Pečovatelská služba Jesenice, se sídlem Houbová 1570, Horní Jirčany, 25242 Jesenice (dále jen PSJ) zřízené městem Jesenice dne 11.12.2024;
- vytvoření povinné struktury a dokumentace organizace k zápisu do registru poskytovatelů sociálních služeb; nábor zaměstnanců; uzavírání smluv s klienty terénní pečovatelské služby;
- komplexní koordinace a zajišťování terénní pečovatelské služby po odborné, metodické, provozní a ekonomické stránce, včetně kontrolní činnosti
- posuzování indiviuálních potřeb osob v nepříznivé soc. situaci,tvorba návrhů jejího řešení, společné plánování a hodnocení;
- samostatné zajišťování a poskytování odborného sociálního poradenství a provádění sociální práce dle zákona o soicálních službách;
- spolupráce a komunikace se zřizovatelem.
Požadavky na uchazeče:
- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR-nutnost ovládat český jazyk);
- fyzická osoba, která dosáhla věku alespoň 18 let;
- plná svéprávnost;
- bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena).
Kvalifikační předpoklad:
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu nebo alespoň vyšší odborné vzdělání v požadovaném oboru.
Další požadavky:
- znalost přeevším zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č.250/2000Sb., o rozpočtových pravdilech územních rozpočtů, zákona č.128/2000 Sb., o obcích a zákona č.262/2006 Sb.,zákoník práce;
- znalost standardů kvality sociální péče;
- orientace v ekonomické oblasti a v aktuálních procesech plánování a financování sociálních služeb;
- aktivní přístup k řešení problémů;
- koncepční, řídící a organizační schopnosti;
- spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, časová flexibilita, schopnost učit se novým poznatkům;
- analytické myšlení a smysl pro týmovou práci, dobré komunikační a organizační schopnosti;
- znalost práce na PC (zejména programy MS Word,Excel, Outlook);
- řidičské oprávnění sk.B;
- praxe v sociálních službách nebo veřejné správě alespoň 2 roky;
- praxe přímého výkonu sociální práce výhodou;
- manažerská zkušenost s vedením pracovního týmu výhodou.
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek perspektivní pracovní pozici s osobní zodpovědností;
- pracovní poměr založený jmenováním na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců;
- možnost služebního bytu;
- odměňování odpovídající významu funkce (11.platová třída, příplatek za vedení, nadtarifní složky dle dosahovaných výsledků, mimořádné odměny);
- možnost seberealizace a dalšího profesního a osobního růstu;
- adekvátní zázemí a solidní jednání ze strany vedení města.
Předpokládané jemnování do funkce: 03/2025
Termín podání přihlášek: 31.1.2025 do 13.00 hodin
Přihláška musí obsahovat údaje uvedené v příloze: K přihlášce připojte prosím:
- strukturovaný životopis včetně údajů o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech uchazeče vztahujících se k hledané pozici;
- motivační dopis;
- koncepci řízení a rozvoje PSJ v rozsahu 2 stran A4;
- čestné prohlášení o tom, že v rejstříku trestů nemá uchazeč žádný záznam (výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců je nutno doložit před jmenováním do funkce);
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (originál nebo úředně ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání bude nutno doložit před jmenováním do funkce).
Písemné přihlášky spolu s požadovanými dokumenty zasílejte na adresu:
- Městský úřad Jesenice, Budějovická 303, 252 42 Jesenice
Uzavřenou obálku označte heslem:" Výběrové řízení-ředitel/ka PSJ".