- 45 000 Kč
- Plný úvazek
Požadujeme – min. SŠ vzdělání s maturitou, výborná znalost práce na PC (MS Excel kontingenční tabulky, Libre Office), asertivita, pozitivní přístup k práci, k podřízeným a klientům, pracovní nasazení, spolehlivost a pečlivost.
Výhodou – zkušenosti na obdobné pozici.
Náplň práce – vedení týmu operátorů zákaznické linky, poradenství operátorům při řešení požadavků, hovorů, zaškolování, report zákaznické linky, náslechy a hodnocení hovorů, součinnost s managerem zákaznického centra, další administrativní činnosti související s předmětem pracovního zařazení.
Pečlivé zaškolení, fixní plat + odměny + bonusový program.
Životopis zaslat nejpozději do 20.2.2022 na e-mailovou adresu: , do předmětu uvést: „Vedoucí zákaznické linky“.
Pracoviště: Třinec

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.