- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: -předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.,*, VŠ vzdělání v oblasti životního prostředí, znalost problematiky a legislativy v oblasti zákona o odpadech č. 541/2020 Sb., a souvisejících předpisů a zákona o ochraně zemědělského půdního fondu č. 334/1992 Sb., základní orientace ve správním řádu, schopnost samostatného rozhodování, dobré komunikační a organizační schopnosti, velmi dobrá znalost práce s PC, dobrý písemný projev, bezúhonnost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, spolehlivost, zdvořilost, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou, praxe v oboru výhodou, znalost problematiky životního prostředí výhodou, znalost spisového systému VERA a praxe ve veřejné správě a samosprávě výhodou
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody, výkon státní správy na úseku odpadového hospodářství, výkon samosprávy na úseku odpadového hospodářství města (nakládání s odpady, komunikace se svozovou společností a kolektivními systémy, osvěta v oblasti nakládání s odpady) a výkon státní správy na úseku ochrany zemědělského půdního fondu
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružnou pracovní dobu, pět týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna (sick day), příspěvek zaměstnavatele na stravování, možnost benefitů (příspěvek na kulturu, sport, karta MultiSport)
KONTAKT: písemné přihlášky je nutné doručit do 23.02.2024 do 12 hodin na podatelnu MěÚ, nebo na adresu Město Slavkov u Brna, Mgr. Bohuslav Fiala, Palackého nám. 260, 684 01 Slavkov u Brna.
Více informací na www.slavkov.cz (úřední deska)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?