- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Hledáme do týmu optimistického „markéťáka“, který své kreativní nápady dokáže uvést do života. Zároveň se nebude bát zodpovídat za kompletní marketingovou strategii společnosti a bude mít blízko k PR. Psaní originálních textů jsou pro něj potěšením, v on-line marketingu a sociálních sítích se orientuje jako ryba ve vodě. Adobe AI, PS, ID pro něj nejsou neznámou.
Co bys měl umět a znát? Říká ti něco webdesign? Dokážeš analyzovat potřeby a srozumitelně komunikovat zadání a víš, co obnáší spolupráce s grafiky. Zvládneš si pohlídat od návrhu (v grafických softwarech) po realizaci (komunikace s kolegy, fotografy, tiskárnou, redakcemi) propagační materiály nejrůznějšího druhu. Máš příjemné vystupování, budeš se setkávat s lidmi mnoha charakterů a asertivní jednání se bude hodit. Nad rozdělanými projekty máš perfektní přehled a dokážeš srozumitelně vyhodnocovat výsledky své práce a vést o projektech přehledné statistiky – zkrátka profesionální přístup. Budou nás zajímat zkušenosti a výsledky Tvých dosavadních prací, které nám klidně můžeš na našem prvním setkání prezentovat.
Co Ti nabízíme: práci ve firmě se silnou vizí a velkým růstem. Určitě se můžeš těšit na rozmanitou a kreativní práci a dostaneš od nás prostor a důvěru. Staneš se součástí týmu profesionálů, které jejich práce opravdu baví. U nás můžeš otevřeně komunikovat a své nápady na zlepšení klidně probrat v kuchyňce u kafe. Za vynikající výsledky se Ti samozřejmě dostane náležitého ocenění. PP na 1 rok, pak prodloužení. Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo Po-Pá od 8:00 do 15:00 hod, na mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?