- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Marketingový specialista bude zodpovídat za tvorbu mediálního plánu pro print, online, starat se o mediální komunikaci značky v ČR a SR (print, online, PR), udržovat konzistentní obsah v rámci všech našich platforem – PR články, inzerce, sociální sítě, aktuality na webu, koordinovat spolupracující agentury, spolupráce na kreativní a vizuální stránce našich materiálů a mediálních výstupů, týmová práce na tvorbě kampaní, tvorba obsahu (se vším pomohou kolegové vizualizátoři, grafici, filmaři…), korektury textů, katalogů, ceníků a dalších tiskovin, copywriting (krátké i delší texty, PR články pro print i online).
Co je potřeba: vzdělání ÚSO (VŠ výhodou); zkušenosti z oblasti marketingu (řízení projektů, marketingová komunikace, kreativita, strategie); orientace v oblasti moderních komunikačních technologií; inovativní přemýšlení, samostatnost a zodpovědnost; zkušenost se SEO, Google Analytics, Facebook ads atd.; AJ nebo NJ na komunikativní úrovni; řidičský průkaz skup. B aktivní řidič.
Nabízíme: dotované závodní stravování (oběd od 10 Kč), 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění s příspěvkem až 1000 Kč/měsíčně. Po roce možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou.
Kontakt: telefonicky, e-mailem nebo osobně

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.