- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou.
Náplň práce: jedná se o přímé řízení pracovníků údržby a kontrola jejich činnosti. Ve spolupráci s technology a vedoucími pracovníky výroby stanovování, koordinace a kontrola dodržování plánů v oblasti údržby, oprav a revizí technologických zařízení. Kontrola a údržba stavu zařízení, manipulační techniky a pracovních prostor a vedení záznamů o jejich provozu. Identifikace poruch strojního zařízení, návrh jejich řešení a předcházení. Kontrola dodržování technologické kázně. Provoz a vedení skladů náhradních dílů (evidence, udržování a zajištění potřebné zásoby). Vyhledávání a realizace úsporných opatření. Dodržování a dohled nad dodržováním bezpečnosti práce a požárních předpisů.
Požadavky: vzdělání technického směru (elektro nebo strojní), praxe alespoň 3 roky na obdobné pozici, zkušenosti s vedením lidí, znalost čtení technické dokumentace, znalost PC – pokročilá, MS Office (Word, Excel).
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na penzijní připojištění – po 1 roce odpracování, navýšení základní výměry dovolené o 5 dnů po 1 roce odpracování, závodní stravování, příspěvky při pracovních a životních výročích.
Měsíční mzda ve výší 29 300,– Kč + osobní ohodnocení ve výši 3.000,– Kč + čtvrtletní bonus 5.000,– Kč – 10.000,– Kč.
Kontakt možný osobně na personálním oddělení v čase 7:00–10:00 hod nebo telefonicky v pracovní dny v čase 7:00–10:00 hod na č. zobrazit tel. číslo nebo na e-mail. adrese: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?