- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou.
Náplň práce: jedná se o přímé řízení pracovníků údržby a kontrola jejich činnosti. Ve spolupráci s technology a vedoucími pracovníky výroby stanovování, koordinace a kontrola dodržování plánů v oblasti údržby, oprav a revizí technologických zařízení. Kontrola a údržba stavu zařízení, manipulační techniky a pracovních prostor a vedení záznamů o jejich provozu. Identifikace poruch strojního zařízení, návrh jejich řešení a předcházení. Kontrola dodržování technologické kázně. Provoz a vedení skladů náhradních dílů (evidence, udržování a zajištění potřebné zásoby). Vyhledávání a realizace úsporných opatření. Dodržování a dohled nad dodržováním bezpečnosti práce a požárních předpisů.
Požadavky: vzdělání technického směru (elektro nebo strojní), praxe alespoň 3 roky na obdobné pozici, zkušenosti s vedením lidí, znalost čtení technické dokumentace, znalost PC – pokročilá, MS Office (Word, Excel).
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na penzijní připojištění – po 1 roce odpracování, navýšení základní výměry dovolené o 5 dnů po 1 roce odpracování, závodní stravování, příspěvky při pracovních a životních výročích.
Měsíční mzda ve výší 29 300,– Kč + osobní ohodnocení ve výši 3.000,– Kč + čtvrtletní bonus 5.000,– Kč – 10.000,– Kč.
Kontakt možný osobně na personálním oddělení v čase 7:00–10:00 hod nebo telefonicky v pracovní dny v čase 7:00–10:00 hod na č. zobrazit tel. číslo nebo na e-mail. adrese: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.