- Plný úvazek
Aktualizace 5. 6. 2020
Požadujeme – SŠ vzdělání s maturitou, velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, ŘP sk. B – aktivní řidič, ochotný cestovat ke klientům, znalost práce na PC (MS Office, Outlook, internet).
Výhodou – znalost PJ na úrovni rodilého mluvčího, zkušenosti s nákupem a prodejem, technická zdatnost, orientace v oblasti strojírenství, znalost účetního programu Pohoda.
Náplň práce – příjem a evidence objednávek zboží a materiálu (1× ročně inventura), zajištění expedice zboží zákazníkovi, vypracování cenových nabídek, sledování zakázek a platební morálky zákazníků, komunikace s dodavateli, se zákazníky a s ostatními obchodními zástupci, prezentace portfolia produktů firmy a příprava cílené produktové nabídky, získávání nových zákazníků a zajišťování nových obchodních případů, související administrativní činnosti (vystavení dodejky, fakturace).
Nástup možný ihned, odměny z prodeje.
Životopis s přehledem praxe zaslat na e-mailovou adresu: e-mail přes



