- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme novou posilu do našeho IMONT týmu na pozici Nákupčí se zaměřením na elektro a stavební materiál.
Co budete mít jako nákupčí na starost?
" zajišťování denního nákupu (standardní nakupované položky)
" práci s informačním systémem (aktualizace a udržování objednávek, zakládání a udržování skladových karet)
" evidenci skladových zásob a zajištění dostupnosti
" vyhledávání alternativ elektro komponentů ve spolupráci s technickým oddělením
" vyjednávání podmínek včetně osobních schůzek přímo u dodavatelů
Co byste měl/a mít, znát a umět?
" Elektrotechnické vzdělání
" Schopnost orientace v typech elektro materiálu
" Alespoň základní zkušenost s prací v informačním systému
" ŘP sk. B jako aktivní řidič
" Schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu na více akcích současně
Co může být výhodou?
" Znalost procesu nákupu
" Přehled o firmách, které vyrábějí/distribuují elektro materiál
Co vám můžeme nabídnout my?
" Čeká vás pestrá škála úkolů, zajímavá práce a prostor pro seberealizaci
" Po 2 letech příspěvek na dovolenou 10 000,– a životní pojištění
" Služební telefon, příspěvek na stravování
" Nastoupit můžete klidně hned
" Dostanete mzdu odpovídající vašim zkušenostem a nasazení, pravidelné navýšení a pevný výplatní termín
" Příjemné prostředí a přátelský kolektiv
" Nabízíme smlouvu na dobu určitou s výhledem prodloužení na neurčito
Pracoviště: Náves 34, 301 00 Plzeň – Lhota
Typ úvazku: HPP
Vhodné i pro: Absolventy středních škol
Kontakt
e-mail přes nebo tel. zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?