- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
Prokazatelná praxe ve vedoucí funkci alespoň 5 let
Znalost problematiky sociálních služeb
Orientace v řízení ekonomiky příspěvkové organizace
Vysoké pracovní nasazení, komunikativnost
Velmi dobré organizační schopnosti
Schopnost práce v týmu
Samostatnost a flexibilita
Dobrá znalost práce s výpočetní technikou
Schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do vnitřních norem
Hlásit se telefonicky, e-mailem, datovou schránkou (ID DS p7vb6nr) nebo osobně na adrese Sekretariát Úřadu městského obvodu Liberec Vratislavice nad Nisou, Tanvaldská 50, Liberec30.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.