- 48 000 – 86 000 Kč
- Plný úvazek
z:22/2/2024
STATUTÁRNÍ MĚSTO FRÝDEK – MÍSTEK VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na funkci ředitele příspěvkové organizace Penzion pro seniory Frýdek-Místek, příspěvková organizace, se sídlem Lískovecká 86, Frýdek, 738 01 Frýdek-Místek, IČO: 63699401
Druh práce: ředitel/ředitelka příspěvkové organizace Penzion pro seniory Frýdek-Místek, příspěvková organizace
Místo výkonu práce: Penzion pro seniory Frýdek-Místek, příspěvková organizace, Lískovecká 86, 738 01 Frýdek-Místek
Platová třída: 12/ platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr: doba neurčitá
Předpokládaný nástup: listopad 2024
Požadované předpoklady:
3.
4. praxe na výkonné řídící pozici výhodou
5. občanská bezúhonnost doložená výpisem Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
6. zdravotní způsobilost
Písemně zašlete:
K výběrovému řízení budou přijaty pouze přihlášky podané do uvedeného termínu a doložené kompletními doklady (přihlášku, životopis, koncepci rozvoje organizace vlastnoručně podepište).
Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 18. 4. 2024 v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – neotvírat“ a s uvedením adresy uchazeče na adresu: Magistrát města Frýdku-Místku, Odbor sociálních služeb, Radniční 1148, 738 01 Frýdek-Místek, k rukám Ing. Jarmily Kozlové.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?