- 35 000 Kč
- Plný úvazek

VEDOUCÍ CHARITNÍ PEČOVATELSKÉ SLUŽBY A OSOBNÍ ASISTENČNÍ SLUŽBY
HLEDÁME: Min.3 leté zkušenosti na vedoucí pozici jsou výhodou. Komunikativní a samostatnou osobu, vyrovnanou, přátelskou a empatickou. Znalost problematiky sociálních služeb a cílových skupin organizace výhodou. Organizační typ a zkušenosti s vedením týmu. Aktivní řidič (sk.B). Uživatelská znalost práce na PC (MS Office). Aktivní přístup ke vzdělání. VOŠ/VŠ v oboru sociální práce, management nebo příbuzné obor, popř. středoškolské s dlouholetou praxí v sociálních službách.
NÁPLŇ PRÁCE: Plnění strategie organizace a cílů služeb. Orientuje se v legislativě související s poskytováním sociálních služeb. Řídí pracovní výkony svého týmu, organizuje a řídí porady. Kontroluje chod a provoz služeb. Spolupracuje na tvorbě metodik, koncepčních činností a rozvoji služeb. Poskytuje informace o sociální službě, jedná a komunikuje se zájemci a uživateli služeb. Účastní se supervizí a odborných kolegií.
NABÍZÍME: Pestrou, smysluplnou práci v přátelském prostředí. Pružnou nebo pevnou pracovní dobu. Pevné zázemí stabilní neziskové organizace s mnohaletou tradicí. 5 týdnů dovolené, 2 sick days. Zajímavé finanční ohodnocení. Víra vítána, dobré srdce podmínkou. Nástup od 1.10.2023 nebo dřívější termín po domluvě. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na rok.
PRVNÍ KONTAKT: Životopis a motivační dopis poslat: e-mail přes , vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?