- 80 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
VEDOUCÍ CHARITNÍ PEČOVATELSKÉ SLUŽBY A OSOBNÍ ASISTENČNÍ SLUŽBY
HLEDÁME: Min.3 leté zkušenosti na vedoucí pozici jsou výhodou. Komunikativní a samostatnou osobu, vyrovnanou, přátelskou a empatickou. Znalost problematiky sociálních služeb a cílových skupin organizace výhodou. Organizační typ a zkušenosti s vedením týmu. Aktivní řidič (sk.B). Uživatelská znalost práce na PC (MS Office). Aktivní přístup ke vzdělání. VOŠ/VŠ v oboru sociální práce, management nebo příbuzné obor, popř. středoškolské s dlouholetou praxí v sociálních službách.
NÁPLŇ PRÁCE: Plnění strategie organizace a cílů služeb. Orientuje se v legislativě související s poskytováním sociálních služeb. Řídí pracovní výkony svého týmu, organizuje a řídí porady. Kontroluje chod a provoz služeb. Spolupracuje na tvorbě metodik, koncepčních činností a rozvoji služeb. Poskytuje informace o sociální službě, jedná a komunikuje se zájemci a uživateli služeb. Účastní se supervizí a odborných kolegií.
NABÍZÍME: Pestrou, smysluplnou práci v přátelském prostředí. Pružnou nebo pevnou pracovní dobu. Pevné zázemí stabilní neziskové organizace s mnohaletou tradicí. 5 týdnů dovolené, 2 sick days. Zajímavé finanční ohodnocení. Víra vítána, dobré srdce podmínkou. Nástup od 1.10.2023 nebo dřívější termín po domluvě. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na rok.
PRVNÍ KONTAKT: Životopis a motivační dopis poslat: e-mail přes , vybraní uchazeči budou pozváni na osobní pohovor.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.