- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: Zajišťování poradenských, informačních a vzdělávacích činností v oblasti
zaměstnanosti, volby a změny povolání a rekvalifikace zájemců a uchazečů
o zaměstnání.
POŽADAVKY: Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem
může zúčastnit žadatel, který: splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.:je státním občanem České republiky, dosáhl věku 18 let, je plně svéprávný, je bezúhonný, dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, má potřebnou zdravotní způsobilost.
KONTAKT: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 12. prosince 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele
poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce
ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02
Pardubice, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního
úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s
uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru
služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové
sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto
oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/111667–7809
K žádosti dále žadatel doloží strukturovaný profesní životopis.
Bližší informace najdete na: https://www.uradprace.cz v sekci kariéra

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.