- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
místo výkonu práce : Zahradní 1938/46c, Bruntál
OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY A DOVEDNOSTI:
" min. SŠ s maturitou
" praxe v logistice a skladování
" zkušenost na vedoucí pozici (vedení týmu min 6 lidí, min. 2 roky)
" zkušenost s projektovým řízením výhodou
" znalost IT systémů
" AJ na pokročilé úrovni (slovem i písmem)
" komunikační a organizační dovednosti
" samostatnost, odpovědnost
NÁPLŇ PRÁCE:
" řízení oddělení logistiky; expedice; skladů; vlečky
" řízení a koordinace skladových operací
" řízení oddělení IT vč. IT projektů
NABÍZÍME:
" pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek, týdenní pracovní doba 37,5 hod, zkušební doba 6 měsíců
" práci v perspektivní expandující společnosti, moderní prostředí
" motivující mzdové podmínky (v závislosti na kvalifikaci, délce praxe, znalostech a zkušenostech uchazeče)
" pravidelný růst mzdy
" firemní benefity: roční prémie, čtvrtletní prémie, čerpání příspěvku na stravné a volnočasové aktivity formou elektronické platební karty, příspěvky na dopravné do zaměstnání, na penzijní připojištění, týden dovolené navíc, a jiné
PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP: dle dohody
Hlásit se na e-mail e-mail přes nebo na tel. č. zobrazit tel. číslo /7,30 – 14,30 hod./
Z: 30.3.2020

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.