- 45 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt telefonicky nebo e.mailem.
Termín nástupu: dle dohody.
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Místo výkonu práce: Rosice.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Další požadavky:
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete na adresu Městský úřad Rosice, Palackého nám. 13, 665 01 Rosice nebo předejte na podatelně Městského úřadu Rosice, Žerotínovo nám. 1 tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 05.11.2021. Zásilku označte na obálce heslem „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení PERS“.
Kontaktní pracovník: Ing. Michaela Sochorová, personalistka MěÚ, tel. zobrazit tel. číslo .
Platové podmínky: se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů – platová třída 10.
Náplň práce: vedení personální agendy úřadu, odměňování zaměstnanců, realizace výběrových řízení, zajišťování vzdělávání zaměstnanců.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefon, e-mail, datum a podpis uchazeče.
K přihlášce připojte:
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené funkční místo.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče: uchazeči, kteří budou výběrovou komisí na základě vyhodnocení došlých přihlášek zařazeni do druhého kola výběrového řízení, budou pozváni prostřednictvím e-mailu uvedeného v přihlášce.
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, přípěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění, 4 dny sick days
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?