- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Česko – Home office dle bydliště
Asistentka obchodu – vedení evidence zákazník vč. jejich vyhledávání a kontaktování, zasílání prezentací, newsletterů, domlouvání schůzek – práce v systému CRM.
Požadavky – znalost a praxe s obchodní činností min. 3 roky, znalost rumunského jazyka slovem i písmem- úroveň C2, anglický jazyk na úrovni B1-výhodou, není však podmínkou, energické a příjemné vystupování, znalost Microsoft Office, aktivní přístup, samostatnost, služební PC.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky, služební notebook.
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.
Bambarrier s.r.o.
Poličská 1855
539 01 Hlinsko
IČO: 21772428
Datová schránka: 8tnv49v
Další informace:
GPS: 49.767598,15.917512,
S-JTSK: -640433.88 -1091777.03,
RUIAN: 86285301
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!