- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

VEDOUCÍ A SOCIÁLNÍ PRACOVNÍCI SOCIÁLNÍ REHABILITACE
Možnost prodloužení doby určité
Požadujeme: VŠ, min. Bc. se zaměřením na sociální práci, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost (viz požadavky zákona č. 108/2006 Sb.), ŘP skupiny B, znalost práce na PC, praxe ve vedení menšího kolektivu výhodou, bezúhonnost, schopnost samostatné i týmové práce, vedení kolektivu pracovníků, organizace práce, dobré komunikační schopnosti a schopnost jednat s osobami se zdravotním postižením a osobami v krizi, orientace ve standardech kvality sociálních služeb, ochota dále se vzdělávat.
Náplň práce: práce vedoucího a sociální pracovníka sociální rehabilitace spočívá především v zajištění chodu služby Sociální rehabilitace Elim, v poskytování základních činností služby, vedení zaměstnanců služby, v přímé práci s klienty, v zajištění a koordinaci skupinových a individuálních aktivit pro klienty, poradenství a asistenci klientům, individuálního plánování s klientem.
První kontakt: Zaslání motivačního dopisu a životopisu do 19. 6. 2017 na e-mail: e-mail přes , do předmětu zprávy uveďte: „Výběrové řízení – vedoucí sociální rehabilitace“ nebo poštou na adresu: Elim Vsetín, o.p.s., Smetanova 1484, 755 01 Vsetín, označení obálky „VŘ – vedoucí sociální rehabilitace“. Vstupní pohovor spojený s vypracováním písemného dotazníku. K účasti na vstupním pohovoru budou vybraní zájemci informováni e-mailem. Předběžný termín vstupního pohovoru dne 22. 6. 2017.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?