- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost mirnet s.r.o. je nejstarší poskytovatel připojení k Internetu na okrese Nymburk již od roku 1998.
Popis práce: provádění instalačních prací klientských jednotek našich klientů a komunikačních systémů společnosti. Poskytování telefonické podpory zákazníkům a servisní činnosti.
Měli byste nabídnout: základní znalosti technické angličtiny, základní znalosti počítačových sítí, dobrá znalost výpočetní techniky, řidičské oprávnění skupiny B, časová flexibilita, manuální zručnost a obratnost (pohyb ve výškách), svědomitost, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, loajální a komunikativní typ.
Nabízíme: individuální ohodnocení, životní spořící pojištění, příspěvek na stravné, odměny z obratu, auto pro soukromé použití, mobilní telefon pro soukromé použití, notebook, průběžná technická školení.
Vaše životopisy prosím zasílejte na Odpovědět na inzerát
mirnet s.r.o.
Boleslavská třída 1692/79
288 02 Nymburk
IČO: 26119129
Datová schránka: zjmmyb8
Další informace:
GPS: 50.198988745551,15.037197803815,
S-JTSK: -697530.50 -1036540.30,
RUIAN: 1228374
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!