- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim + Východní Čechy + kraj Vysočina
Hledáte stabilní pestrou práci v přátelském prostředí? Rádi mluvíte s lidmi a cestujete? Chcete rodinný život bez práce na směny? Tak pojďte pracovat k nám.
Kdo jsme: Firma LUX již 120 let vytváří zdravé domácí prostředí. Zlepšujeme kvalitu života stále většího počtu lidí po celém světě, a to díky inovativním řešením pro čistý vzduch, čistou vodu a lepší vnitřní prostředí. Naše hodnoty jsou spolehlivost, pečlivost, přátelskost a především důvěryhodnost.
Proč hledáme: Péče a dlouhodobá spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá. Proto aktuálně rozšiřujeme náš tým zákaznického servisu a hledáme kolegu, který nám pomůže pečovat o zákazníky z řad domácností.
Co vás čeká: Jako servisní technik budete pravidelně navštěvovat naše zákazníky a provádět drobnou údržbu našich výrobků. Jako konzultant budete naše zákazníky učit je správně užívat naše výrobky, zjišťovat jejich potřeby a představovat nová inovativní řešení pro zajištění zdravé a čisté domácnosti.
Pravidelné roční schůzky Vám zajistíme prostřednictvím našeho profesionálního call centra.
Náplní Vaší práce bude především komunikace s našimi zákazníky, zajištění jejich spokojenosti a vytváření obchodních příležitostí pro naše obchodní zástupce.
Požadujeme: Samostatnost a zodpovědnost, Komunikační schopnosti a pozitivní vztah k zákazníkům, Základní technické znalosti, Řidičské oprávnění sk. B a ochotu cestovat, Ochotu se učit novým věcem
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Práci s kvalitními produkty mezinárodní firmy se 120ti letou historií, Přátelskou, neformální a rodinnou atmosféru, Vzdělávání s možností profesního růstu, Firemní auto a mobilní telefon
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle Po – Pá od 8 do 17 hod. nebo na e-mailové adrese.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?