- Plný úvazek
Místo výkonu práce Pardubice.
Náplň práce:
- Vykonávání jednoduchých administrativních prací podle stanovených postupů nebo instrukcí.
- Obsluha kancelářských strojů a rozmnožovací techniky, přepojování telefonických hovorů na kompetentní pracovníky.
- Manipulace s písemnostmi a poštovními zásilkami včetně jejich evidence.
- Vedení přehledů o obsazenosti pronajímaných prostor (sál, kavárna, kanceláře atd.).
- Vedení přehledů o obsazenosti kurzů, táborů, cvičebny a jiných aktivit poskytovaných v Centru Kosatec.
- Vedení evidence o objednávce obědů, pečiva.
- Zajišťování chodu recepce.
- Uzamykání a kontrola zabezpečení Centra Kosatec.
Požadujeme:
- organizační schopnosti, komunikativnost
- statut osoby zdravotně znevýhodněné nebo invalidního důchodce
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, internet)
- odolnost vůči stresu
- trestní bezúhonnost
- zkušenost s prodejem, s EET
Nabízíme:
- nástup únor 2019 na pracovní smlouvu
- zkrácený úvazek: 4 – 6 hodin denně
- pracovní doba: dvousměnný provoz, ranní 8:00 – 13: 00, odpolední 13: 00 – 18:00
- příjemné pracovní prostředí, benefitní zaměstnanecký program
- zázemí stabilní organizace
- mzda: od 6 675,– Kč až dle úvazku
Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujala, zašlete svůj životopis do 10. 2. 2019 na e-mail: e-mail přes nebo zavolejte na tel.: zobrazit tel. číslo



