- Plný úvazek
Náplň práce:
- evidence pošty a správa datových schránek, administrativní činnost, pochůzky po úřadech
- administrativní práce v účtárně
- zajistit chod kanceláře (technická, administrativní a organizační podpora firmy)
- denní komunikace s klienty účetní kanceláře a v budoucnu s hotelovými hosty (zajistit formality při příjezdu a odjezdu hosta, platbu, zpracovat další požadavky či přání)
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy)
- chuť pracovat na směny (ranní 7:00 – 15:30 / odpolední 9:30 – 18:00 / příležitostně víkend)
- znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word)
- komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- znalost angličtiny (aktivní využití – nemusíte mluvit plynule ale nesmíte se bát mluvit)
- řidičský průkaz B (aktivní řidič)
Zaměstnanecké výhody:
- perspektivní práci a zázemí prosperující společnosti
- možnost uplatnění získaných zkušeností, možnost dalšího rozvoje a vzdělání
- zaměstnanecké benefity (výuka angličtiny, plavání, cvičení, sick days a dovolená navíc po prvním roce)
- výkon práce v centru města Zlína
V případě zájmu kontaktujte e-mailem.