- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do týmu terapeutické komunity hledáme nového kolegu/kolegyni na místo pracovního terapeuta pro práci s bývalými uživateli návykových látek, kteří se rozhodli pro dlouhodobou léčbu své závislosti.
Náplň práce obsahuje organizování pracovní terapie klientů v domě a na pozemku komunity, včetně zajištění potřebného materiálu na ruční výrobu (keramika, tkaní koberců, výroba knih, výroba šperků a náramků, práce se dřevem, sekání trávy, osázení a sklízení úrody na místním políčku). Dále zajišťování oprav zařízení komunity, kontrolu a výpomoc při odváděné práci klienty. Zajišťování spolupráce s obcí v rámci pracovní výpomoci – např. organizace a zajištění dětského dne, spolupráce s obecní školou a školkou (drobné opravy školního nábytku), zajištění prodejních akcí výrobků vyrobených klienty komunity – vyhledání, objednání místa, účast při prodeji s klienty a jiné.
Požadujeme časovou flexibilitu v pracovním dni, komunikační dovednosti, pevnost, odolnost vůči psychické zátěži, schopnost empatie, ochotu se vzdělávat a spolupodílet se na rozvoji terapeutické komunity.
Řidičský průkaz nutností, vzdělání min. SŠ (maturita, vyučení).
Nabízíme pět týdnů dovolené za kalendářní rok, možnost využití karty ActivePass, stravování (obědy) přímo v terapeutické komunitě za zvýhodněnou cenu, nebo stravenky, týmovou práci v rozmanitém a přátelském kolektivu, finanční spoluúčast na odborném sebevzdělávání, které je přínosem pro potřeby terapeutické komunity.
Jedná se přednostně o práci na celý úvazek, ale dohoda možná. Finanční ohodnocení dle vzdělání a délky pracovní praxe.
Nástup možný ihned.
Zájemci zasílejte životopis a motivační dopis buď přímo vedoucí TK Pavlíně Iblové na e-mail přes , nebo vedoucí kanceláře Renatě Richtrové na .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.