- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho dlouholetého partnera v oblasti automobilového průmyslu hledáme SAP specialistu na ostravskou pobočku. Společnost se věnuje vývoji a výrobě komponentů pro optimalizaci motorů a převodovek, drží krok s moderními technologiemi a má pobočky v Evropě, Asii a Severní Americe. Přidáte se k týmu odborníků i Vy ?
Zodpovědnost za konfiguraci SAP logistického modulu.
Spolupráce s členy týmu SAP při řešení problémů a podporě řízení změn.
Úzká spolupráce s obchodním týmem při návrhu konfigurací a rozhraní.
Vyhodnocování, analýza a identifikace požadavků uživatelů, identifikace příležitostí pro zlepšení podnikání a příprava funkční specifikace.
Testování systému, dokumentace a poskytování školení klíčovým uživatelům.
Denní podpora s tikety.
Minimálně 3 roky zkušeností s konfigurací a podporou SAP SD, MM, WM.
Dobrou znalost a odbornost v dalších modulech SAP – PP, QM.
Minimálně 2 úplné životní cykly implementací projektů SAP.
Dobré komunikační dovednosti v anglickém jazyce písemně i ústně.
Pracoviště je v Ostravě - přítomnost 4dny v týdnu v kanceláři.
Pracovní smlouvu s aktraktivním finančním ohodnocením.
25 dní dovolené + 3 sick days za rok.
Stravenky (111 CZK/pracovní den).
Cestovní náhrada dle vzdálenosti od místa bydliště.
Příspěvek na penzijní pojištění (1000CZK/Měsíc).
6000 CZK/rok na Benefit+ kartu (1500CZK/1Q).
Flexibilní pracovní dobu (Pevná pracovní doba od 9:00 do 14:00).
Možnost Home Office jednou týdně.
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, tak mě neváhejte kontaktovat. Pošlete mi svůj životopisv angličtině pro nezávazný pohovor. 1 kolo výběrového řízení je přes Teamsy s kolegou ze zahraničí a poté návštěva ostravské pobočky. Těšíme se na Vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?