- 25 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hlavní charakteristikou této pozice je úzké sepjetí s výrobou (strojírenská montáž), dohled na optimální tok materiálu. Budete koordinovat tým plánování, zajišťovat koordinaci transportu materiálu a jeho interní logistiku, zpracovávat data nutná pro nákup materiálu v interním systému a zajišťovat jeho potřebné množství v daném čase.
Budete se věnovat analýzám struktury skladových zásob, jejich optimalizaci, inventarizaci. Součástí práce je aktivní komunikace s dodavateli (dodací termíny, sledování dodávek, jejich kvality, řešení nesrovnalostí).
Aktivně využijete AJ při komunikaci se zákaznickým centrem v zahraničí.
Nabídka je vhodná pro zdravě energického uchazeče disponujícího alespoň dvouletou odbornou praxí na pozici zaměřené na přípravu výroby, interní logistiku, plánování materiálu apod.
PP nejdéle od ledna 2018, rozjezd nového projektu
Mzdová nabídka: dle seniority a zkušenosti uchazeče, cca do 55 tis. CZK
lokalita Ostrov u Stříbra
Při výkonu práce využijete
SŠ vzdělání (ideálně technického směru)
dobrou komunikativní AJ (nutná podmínka)
svoji odbornou praxi na podobně zaměřeném pracovním místě (nákup, příprava výroby, interní logistika apod.)
dobrá znalost práce s PC, MS Excel – znalost práce s kontingenčními tabulkami, Vlookup apod., PowerPoint
výhodou zkušenost s IS SAP
aktivní přístup k práci, orgnizační schopnosti
Zaměstnavatel nabízí
moderní pracovní prostředí
motivační program sestavený na míru
příspěvek na penzijní/ životní pojištění
flexibilní začátek/konec pracovní doby
příspěvek na dopravu
motivující finanční odměňování včetně prémií, odměn
zdarma stravování i nápoje
firemní akce aj.
Info o zaměstnavateli
dceřinná společnost švédské nadnárodní společnosti zabývající se výrobou automatických dveřních systémů a jejich pohonů, pracoviště v Plzni nebo v Ostrově u Stříbra

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.