- 43 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hlavní charakteristikou této pozice je úzké sepjetí s výrobou (strojírenská montáž), dohled na optimální tok materiálu. Budete koordinovat tým plánování, zajišťovat koordinaci transportu materiálu a jeho interní logistiku, zpracovávat data nutná pro nákup materiálu v interním systému a zajišťovat jeho potřebné množství v daném čase.
Budete se věnovat analýzám struktury skladových zásob, jejich optimalizaci, inventarizaci. Součástí práce je aktivní komunikace s dodavateli (dodací termíny, sledování dodávek, jejich kvality, řešení nesrovnalostí).
Aktivně využijete AJ při komunikaci se zákaznickým centrem v zahraničí.
Nabídka je vhodná pro zdravě energického uchazeče disponujícího alespoň dvouletou odbornou praxí na pozici zaměřené na přípravu výroby, interní logistiku, plánování materiálu apod.
PP nejdéle od ledna 2018, rozjezd nového projektu
Mzdová nabídka: dle seniority a zkušenosti uchazeče, cca do 55 tis. CZK
lokalita Ostrov u Stříbra
Při výkonu práce využijete
SŠ vzdělání (ideálně technického směru)
dobrou komunikativní AJ (nutná podmínka)
svoji odbornou praxi na podobně zaměřeném pracovním místě (nákup, příprava výroby, interní logistika apod.)
dobrá znalost práce s PC, MS Excel – znalost práce s kontingenčními tabulkami, Vlookup apod., PowerPoint
výhodou zkušenost s IS SAP
aktivní přístup k práci, orgnizační schopnosti
Zaměstnavatel nabízí
moderní pracovní prostředí
motivační program sestavený na míru
příspěvek na penzijní/ životní pojištění
flexibilní začátek/konec pracovní doby
příspěvek na dopravu
motivující finanční odměňování včetně prémií, odměn
zdarma stravování i nápoje
firemní akce aj.
Info o zaměstnavateli
dceřinná společnost švédské nadnárodní společnosti zabývající se výrobou automatických dveřních systémů a jejich pohonů, pracoviště v Plzni nebo v Ostrově u Stříbra
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?