
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Obchodní zástupce – aktivní akvizice (m/ž) (A13443)
O nás
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
Hledáme motivovanou, cílevědomou osobu, která má drive a chuť budovat byznys od základů – aktivně oslovovat nové klienty (cold-calls / cold-visits), hledat a vytvářet obchodní příležitosti, uzavírat kontrakty a rozvíjet oblast prodeje pracovních oděvů pro velké firmy (služby i průmysl).
- Atraktivní základní plat: 50 000 až 60 000 Kč měsíčně.
- K tomu provize podle počtu získaných objednávek – reálný výdělek výrazně nad průměr.
- Flexibilní firemní prostředí s možností profesního růstu směrem k technickému a B2B prodeji.
- Práci „od nuly“ – bez předem dané zákaznické databáze. Hledáš si své klienty, buduješ obchod sám.
- Možnost, že první skutečné efekty – tj. dosažení výraznějších výdělků – se dostaví podle vlastního nasazení po 4.–6. měsíci
Požadujeme
- Člověka komunikativního, zodpovědného a samostatného.
- S energií, houževnatostí a orientací na výsledky – ochotný věnovat čas akvizicím, vytrvat i v počáteční fázi bez rychlých výsledků.
- Sebevědomého, „prodejně naladěného“, otevřeného novým výzvám; ochotného navštěvovat firmy, jednat s decision-makery, budovat vztahy a uzavírat obchody.
- Preferujeme někoho, kdo má chuť budovat kariéru v technickém / B2B prodeji; zkušenost v oblasti sales je výhodou, ale není podmínkou – ideální i pro vstupující obchodníky.
- Angličtina je výhodou, není však podmínkou.
Nabízíme
- Aktivní vyhledávání a oslovování potenciálních klientů – firmy minimálně s 50 zaměstnanci, jak ze sektoru služeb, tak průmyslu.
- Klientsky orientovaný přístup, profesionalitu, spolehlivost a reprezentativní vystupování.
- Samostatnost, asertivitu, tah na bránu a realistický přístup k výsledkům – obchodník staví vlastní byznys.



