- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do ryze České společnosti hledáme kolegu – kamaráda, který má zájem o oblast IT a výpočetní techniku. Hledáme člověka, který se v obchodu cítí jako doma, nebojí se vést obchodní jednání a za klientem je ochotný i vycestovat. Sídlíme v Brně, ale prodáváme do 22 zemí EU – projekty nabírají na škále a našimi zákazníky jsou přední čeští a evropští distributoři výpočetní techniky. Přesně proto uvítáme i znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni. Jazykem ale nechceme limitovat uchazeče, kteří na komunikativní angličtině zatím aktivně pracují – není to tvrdou podmínkou.
Máme zde přátelskou atmosféru a přesně takto si představujeme i našeho nového kolegu. Zodpovědný člověk, který s námi bude nadále budovat jak profesionální, tak přátelskou firemní kulturu. Žijeme i mimopracovními aktivitami a rádi si taky užijeme zábavu, třeba formou uspořádání firemních akcí.
Místo máme jak pro zkušené odborníky, tak pro juniory a absolventy, kteří májí zájem, chuť a drive po nových zkušenostech.
* péče o stávající klienty a budování vztahů
* akvizice a hledání nových obchodních příležitostí
* vedení obchodních jednání (online, telefonicky i osobně)
* příprava nabídek a vyhodnocování prodeje
* služební cesty
* reporting
* min. SŠ vzdělání
* praxe v obchodu výhodou (seniory budeme spíše adaptovat na nový produkt, juniory zaučíme – potřebujeme ale drive, zájem a chuť nasbírat nové zkušenosti)
* zájem o oblast IT a výpočetní techniky
* anglický jazyk
* přátelské prostředí v ryze české rostoucí společnosti
* další růst odměn na základě Vašeho pracovního výkonu (55.000 Kč +)
* možnost kariérně vyrůst
* účast na zajímavých projektech
* dovolená navíc přes Vánoční svátky
* sick days + po zaučení možnost částečného home office
* mobilní tarif a k dispozici služební telefon s notebookem
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: obchodník, obchodní zástupce, obchodní asistent, administrativní pracovník, account manager, key account manager, sales manager, area sales manager, region sales manager ...
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.