- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Baví vás práce s koncovými uživateli? Máte výbornou němčinu na komunikační úrovní? Zajímá vás oblast IT?
Rád Vám pozici představím, která je pro společnosti působící v Brně.
SENIOR IT SERVICE DESK S NJ (50. - 55.000 Kč)
*Interní podpora IT uživatelů.
*Zpracování IT požadavků prostřednictvím ticketů, e-mailů a telefonátů v ITSM nástroji.
*Samostatné řešení obtíží našich uživatelů.
*Udržování provozních databází a znalostní dokumentace.
*Podpora zavádění nových IT technologií.
*Spolupráce na globálních IT projektech.
*SŠ/VŠ vzdělání
*Dobré komunikační dovednosti v českém jazyce a komunikativní znalost německého jazyka.
*Středně pokročilá znalost anglického jazyka
*Předchozí zkušenosti ze service desku nebo second level support.
*Dobré komunikační schopnosti, zákaznický přístup, schopnost pracovat v týmu.
*Zkušenosti v oblasti ITIL a projektového řízení.
*Schopnost analytického myšlení a ochota se učit nové věci.
*Zajímavou práci v mezinárodním, ale kompaktním a přátelském IT týmu.
*Zajímavé mzdové ohodnocení.
*Jednosměnný provoz (pondělí-pátek) s flexibilním přístupem k pracovní době.
*Možnost home office
*Roční prémie
*5 týdnů dovolené.
*Penzijní připojištění.
*Program pro výhodné telefonování.
*Stravenky.
*Firemní notebook a mobil.
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu e-mail přes
.Těšíme se na konzultaci s Vámi.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?