- 27 940 – 32 940 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Baví vás nákup a komunikace? Jste otevřeni výzvám a progresu ve své kariéře? Angličtina pro vás není problém?? V komunikaci s dodavateli se cítíte jako ryba ve vodě?
Máte vedení v krvi a chcete se rozvíjet? Kontaktujte mě tedy pro více informací.
Výrobní firma do svých řad hledá zkušeného NÁKUPČÍHO pro nové projekty.
* Práce na nových projektech pro nákupní oddělení
* Pravidelné porady, kde si zjistíte nebo předáte informace
* Budete vytvářet nákupní plán a dodržovat a kontrolovat ho
* Budete vést a aktualizovat příslušnou dokumentaci (různé kalkulace nákladů)
* Spolupráce s různými odd. napříč firmou (Vývojové odd., Strategický nákup, Projektový manažeři, výroba)
* Budete denně využívat AJ v komunikaci s kolegy, zákazníky, dodavateli
* Budete pomáhat Strategickému nákupu vybrat správného dodavatele
* V neposlední řadě samozřejmě i trochu papírování a reportování vedení společnosti
* Min SŠ nebo VŠ technického směru výhodou
* Předchozí praxe v nákupu ve výrobní společnosti nutností
* Výborná komunikace v AJ – opravdu denně využijete jak písemně, tak ústně
* Ovládání IS SAP
* Ovládání excelu na pokročilé úrovni
* Zvládání stresu, dotahování věcí do konce
* Komunikativnost na vyšší úrovni – schopnost práce v týmu (ale i sám), různé prezentace
* Analytické myšlení a chtít se neustále vzdělávat
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 55.000 Kč + bonusy
* Benefitní program (příspěvky na kulturu, sport, penzijko a další)
* Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* Dotované stravování s velkým výběrem jídel v místní kantýně
* 5 týdnů dovolené
* Částečný HO
* Možnost dostat se k jedinečným technologiím
* Nabízíme slevu na firemní služby a výrobky
* Zlepšíme i formou vzdělávání Vaši angličtinu
* Pozveme Vás i na firemní akce
* Zajistíme bezplatné parkování
* Výborná i MHD dostupnost
* Místo výkonu práce – Pardubice

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.