- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
UMÍTE ANGLICKY A EXCELUJETE V EXCELU?
Práce s dokumentací je pro Vás běžná věc a nevadí Vám trávit většinu času u počítače?
Máte analytické a logické myšlení a žádná data Vám neutečou? Pečlivost, trpělivost a samostatnost jsou Vašimi silnými stránkami? Dokážete si získávat potřebné informace, aktivně komunikovat a pohlídat si návaznosti? Pokud zní ve všech bodech Vaše ano, pak jste náš člověk!
PRAXI V OBORU NEOČEKÁVÁME, VŠE VÁS NAUČÍME!
Co Vás u nás čeká?
o Řízení rizik zdravotnických prostředků v souladu s EN ISO 14971;
o dokumentování postupů řízeného procesu a jeho následné udržování;
o sledování a aplikace nových a revidovaných požadavků, které vyplývají z legislativy ČR, EU a dalších zemí;
o aktivní účast na interních setkáních.
Co Vám určitě nesmí chybět?
o VŠ, VOŠ nebo SŠ vzdělání, ukončeno maturitou a s praxí min. 2 roky v administrativě;
o VÝBORNÁ znalost AJ (min. úroveň B2) – tvorba interní dokumentace, porozumění odbornému textu – legislativa;
o pokročilá znalost práce v MS Excel.
A co za to nabízíme?
o Pružná pracovní doba;
o příležitostná práce z domova;
o 3 dny zdravotního volna;
o 5 týdnů dovolené;
o stravenky v hodnotě 180 Kč;
o odměny k životnímu a pracovnímu výročí;
o bonus za doporučení nového zaměstnance;
o výhodný mobilní tarif pro zaměstnance i členy rodiny;
o propracovaný adaptační proces;
o práci v kolektivu lidí, kteří mají svou práci rádi;
o dobrý pocit z osobního podílu na zajímavé, společensky přínosné práci;
o možnost přímého osobního vlivu na utváření firemních procesů a realizaci vlastních nápadů;
o otevřené dveře a bezprostřední kontakt s managementem společnosti;
o lokalita pracoviště v těsné blízkosti hradeckých lesů;
o nákupní a zdravotní centrum v místě.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.