- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
UMÍTE ANGLICKY A EXCELUJETE V EXCELU?
Práce s dokumentací je pro Vás běžná věc a nevadí Vám trávit většinu času u počítače?
Máte analytické a logické myšlení a žádná data Vám neutečou? Pečlivost, trpělivost a samostatnost jsou Vašimi silnými stránkami? Dokážete si získávat potřebné informace, aktivně komunikovat a pohlídat si návaznosti? Pokud zní ve všech bodech Vaše ano, pak jste náš člověk!
PRAXI V OBORU NEOČEKÁVÁME, VŠE VÁS NAUČÍME!
Co Vás u nás čeká?
o Řízení rizik zdravotnických prostředků v souladu s EN ISO 14971;
o dokumentování postupů řízeného procesu a jeho následné udržování;
o sledování a aplikace nových a revidovaných požadavků, které vyplývají z legislativy ČR, EU a dalších zemí;
o aktivní účast na interních setkáních.
Co Vám určitě nesmí chybět?
o VŠ, VOŠ nebo SŠ vzdělání, ukončeno maturitou a s praxí min. 2 roky v administrativě;
o VÝBORNÁ znalost AJ (min. úroveň B2) – tvorba interní dokumentace, porozumění odbornému textu – legislativa;
o pokročilá znalost práce v MS Excel.
A co za to nabízíme?
o Pružná pracovní doba;
o příležitostná práce z domova;
o 3 dny zdravotního volna;
o 5 týdnů dovolené;
o stravenky v hodnotě 180 Kč;
o odměny k životnímu a pracovnímu výročí;
o bonus za doporučení nového zaměstnance;
o výhodný mobilní tarif pro zaměstnance i členy rodiny;
o propracovaný adaptační proces;
o práci v kolektivu lidí, kteří mají svou práci rádi;
o dobrý pocit z osobního podílu na zajímavé, společensky přínosné práci;
o možnost přímého osobního vlivu na utváření firemních procesů a realizaci vlastních nápadů;
o otevřené dveře a bezprostřední kontakt s managementem společnosti;
o lokalita pracoviště v těsné blízkosti hradeckých lesů;
o nákupní a zdravotní centrum v místě.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?