- 32 000 – 44 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Kyjov
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Pracovní doba: pondělí – pátek, pružná pracovní doba
Finanční ohodnocení: motivující
Firma zabývající se přesným strojírenstvím se zaměřením na výrobu komponent pro letecký průmysl, motosport, dílů pro CNC stroje i další odvětví, navíc disponující nejmodernější technologií v oblasti kovoobrábění, hledá posilu do svého týmu na pozici Technika kooperací.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
Správa částečných kooperací (subdodavatelská výrobní firma dodá jen některé výrobní operace, díly) a kompletních kooperací (subdodavatelská výrobní firma dodá kompletně vyrobený díl). Konkrétně se jedná o následující aktivity:
odpovědnost za zajištění kooperací u externích dodavatelů
aktivní vyhledávání nových kooperačních příležitostí a dodavatelů
výběr dodavatelů, vyjednání a navázání smluvních podmínek spolupráce
rozvoj vztahů se stávajícími dodavateli
kontrolní činnost dodavatelů v oblasti dodržování smluvních termínů a kvality dodávek
příprava podkladů pro hodnocení dodavatelů a jejich průběžné hodnocení
řešení případných reklamací vadných dodávek v reklamačním řízení
navrhování možností snížení nákladů na kooperaci
zpracování přehledů a reporting pro vedení společnosti
spolupráce s ostatními útvary při řešení operativních výrobních problémů
práce v informačním systému Helios
Do budoucna bude součástí práce:
správa dodavatelů nástrojů, jejich vyhledání, optimalizace a objednávání
odpovědnost za správu technologických projektů, jejich harmonogram a kontrola plnění úkolů
CO POŽADUJEME?
VŠ/SŠ vzdělání strojírenského nebo technického směru
praxe z oblasti strojírenských kooperací
zkušenost se správou nástrojů a technologických projektů výhodou
znalost technologie kovoobrábění
znalost AJ nebo NJ výhodou, není však podmínkou
schopnost učit se novým věcem a zpracovávat data v informačním systému
dobré organizační, vyjednávací a komunikační dovednosti
flexibilita a pracovní nasazení
ŘP skupiny B, aktivní řidič
CO NABÍZÍME?
pružnou pracovní dobu
příspěvek na penzijní připojištění
profesní vzdělávání
firemní stravování
stanete se součástí týmu nákupu
zázemí prosperující, stabilní a rozvíjející se společnosti
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska – HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.