- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Česká společnost hledá odborníky v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany na pobočky do Prahy, Plzně, Liberce a Karlových Varů. Jedná se o službu, kterou firma poskytuje svým klientům.
Pokud jste komunikativní, máte přehled a především zkušenosti z BOZP a PO, pak hledáme právě Vás!
Naši „bezpečáci“ pracují pouze formou home office, nebo jezdí na schůzky ke klientům podle měsíčního plánu (rozvržení schůzek je čistě na Vás). Budete pracovat se softwarem, který je nám ušitý přímo na míru. Nemusíte se bát pokud si s něčím nebudete vědět rady. Po ruce je vždy spousta zkušených kolegů, kteří Vám rádi pomůžou.
Co bude Vaší denní náplní práce?
dodávat dílčí služby a poradenství pro klienty v regionu v oblasti BOZP a PO
vytváření koncepcí/systému BOZP a PO na pracovišti
zavádění a kontrola na pracovištích
POŽADAVKY
praxi v oboru BOZP
ŘP skupiny B
samostatnost a aktivní přístup
iniciativnost a soustředění na výsledek
platnou vyhlášku OZO BOZP dle zák. 309/2006 Sb.
platnou vyhlášku OZO PO (TPO) dle zák. 133/1985 Sb.
NABÍZÍME
možnost rozšířit své znalosti
kariérní růst
flexibilní prac. doba (schůzky si plánujete podle sebe)
práce na home office
firemní notebook
služební automobil i pro soukromé účely
stravenky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?