- 31 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máš zkušenosti z logisitiky na obdobné pozici a chuť se zapojit do nových projektů? Poradíš si množstvím informací a skvělý time management je tvou silnou stránkou?
Pro výrobní společnost na Novojičínsku hledáme seniorního disponenta logistiky.
✔ zpracování a kontrola objednávek od zákazníka
✔ plánování výroby na základě evidovaných objednávek
✔ komunikace s dodavateli, objednávky materiálu pro výrobu, komunikace s přepravci
✔ optimalizace množství vstupního materiálu a hotových dílů na skladě, evidence zmetků, cost saving návrhy
✔ zodpovědnost za zakládání a údržbu systémových dat (SAP)
✔ aktivní účast na změnovém řízení (spotřeba starých a náběh nových dílů)
✔ máš minimálně SŠ vzdělání
✔ máš zkušenosti z obdobné pozice na logistice
✔ ovládáš systému SAP
✔ denní komunikace v angličtině ti nedělá problém
✔ práci v moderním pracovním prostředí, profesní růst, možnost zahraničních stáží
✔ odměnu před dovolenou a Vánoci, podíl na zisku společnosti
✔ penzijní připojištění a životní pojištění
✔ příspěvek na dopravu
✔ podporu odborného a jazykového vzdělání a osobního rozvoje
✔ dotované stravování (25 Kč,- polévka, hl.jídlo, salát)
✔ vlastní lékaře, fyzioterapeuty, psychologa
✔ jesle, školku, odpolední klub pro děti do 15 let, prázdninové aktivity pro děti zaměstnanců – letní tábory
✔ 5 týdnů dovolené
✔ odměnu za dlouholetou práci, odměny při životním jubileu a při odchodu do důchodu
✔ flexibilní systém elektronických benefitů
✔ zvýhodněné tarify telefonování
✔ programy na podporu zdraví a správného životního stylu (semináře, cvičení, dny zdraví)
Pokud tě pozice zaujala, pošli mi svůj životopis v českém a anglickém jazyce. Ráda ti zavolám podrobnosti
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.