- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Chcete se stát pánem vlastního času a vybudovat si svou osobní značku?
Jsme rodící se banka, která otevírá na trhu nové cesty.
Otevíráme jedinečnou příležitost pro dravé jedince, kteří se chtějí finančně osvobodit.
Co u nás budete dělat?
Ze začátku budete, stínovat Tomáše Zourka, provozovatele poboček Partners Financial Services, a.s v Olomouci a Brně, který má za sebou 20+ let v bankovnictví a finančním poradenství.
● Pomůžete nám s akvizicí a rozvojem vztahů s klíčovými klienty na Moravě.
● Pracovat a jednat s klienty (novými či stávajícími) na profesionální úrovni.
● Nalézat optimální řešení pro realizaci potřeb a cílů našich klientů.
● Tvořit individuální finanční plány a aktualizovat je dle potřeb jednotlivých klientů.
● Vzdělávat se ve finanční oblasti, obchodu a managementu.
● Komunikovat s obchodními partnery a spolupracovat s koncipienty.
● Pracovat s interními systémy.
Co od Vás očekáváme?
● Aktivní/ho a upovídaného kolegyni/kolegu se smyslem pro humor.
● Obchodníka/obchodnici tělem i duší hodí se i zkušenosti z B2B nebo B2C segmentu (prodej produktu nebo služby do korporátů/koncovému zákazníkovi, rozvíjení vztahů napříč odděleními u klienta).
● Očekáváme uživatelskou znalost MS Office a řidičský průkaz sk. B.
● Proaktivní a proklientský přístup, chuť dotahovat věci do konce.
● Samostatnou jednotku, která může fungovat bez našeho „úkolování“.
Co Vám můžeme nabídnout?
● Know-how, pomůžeme vám ať už od samého začátku, či už zdokonalit Váš rozjetý podnikatelský plán
● Velmi nadstandardní finanční ohodnocení (fix + podíl na zisku z úspěšně realizovaných zakázek).
● Zajímavé kvartální odměny – výše závisí jen na vás – neexistuje strop.
● Neformální atmosféra a young spirit kolektiv.
● Kreativní a zajímavou práci.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.